• español
    • English
  • español 
    • español
    • English
  • Login
Ver ítem 
  •   Repositorio Principal
  • Facultad de Ingeniería y Negocios
  • Investigación
  • Ver ítem
  •   Repositorio Principal
  • Facultad de Ingeniería y Negocios
  • Investigación
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

The contribution of hyper classrooms in teacher training

Thumbnail
Ver/
Artículo (339.0Kb)
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítem
Autor
Doria Velarde, Adán José
Omaña Montero, Macringer del Valle
Mota Suárez, Katihuska Tahiriz.
Datos de publicación (Editorial):
Universidad de Guantánamo
Materias (Palabras claves):
Hyper classrooms
Innovación
Training docents
Fecha de publicación:
2024
Resumen:
This article presents a reflective and documentary research on the contribution of hyper classrooms in teacher education. The main challenges of teacher training are discussed. The methodology is based on the review of scientific articles and texts related to the subject, among which authors. Finally, it is concluded that hyper classrooms offer a flexible and collaborative learning environment that can help teachers to develop the necessary competencies to face the challenges of 21st century education.
URI
http://repositorio.udla.cl/xmlui/handle/udla/1744
Carrera:
Facultad de ingeniería y negocios
Colecciones:
  • Investigación
Derechos reservados Universidad de Las Américas
 

 

Listar

Todo RepositorioComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasEsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMaterias

Mi cuenta

Acceder

Estadísticas

Ver Estadísticas de uso
Derechos reservados Universidad de Las Américas