Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorAutorDoria Velarde, Adán José
dc.contributor.authorAutorOmaña Montero, Macringer del Valle
dc.contributor.authorAutorMota Suárez, Katihuska Tahiriz.
dc.contributor.otherCarreraFacultad de ingeniería y negocioses
dc.date.accessionedFecha ingreso2025-04-22T02:11:00Z
dc.date.availableFecha disponible2025-04-22T02:11:00Z
dc.date.issuedFecha publicación2024
dc.identifier.citationReferencia BibliográficaEduSol 24(86), 7 p.es
dc.identifier.uriURLhttp://repositorio.udla.cl/xmlui/handle/udla/1744
dc.description.abstractResumenThis article presents a reflective and documentary research on the contribution of hyper classrooms in teacher education. The main challenges of teacher training are discussed. The methodology is based on the review of scientific articles and texts related to the subject, among which authors. Finally, it is concluded that hyper classrooms offer a flexible and collaborative learning environment that can help teachers to develop the necessary competencies to face the challenges of 21st century education.es
dc.language.isoLenguaje ISOeses
dc.publisherEditorUniversidad de Guantánamoes
dc.subjectPalabras ClavesHyper classroomses
dc.subjectPalabras ClavesInnovaciónes
dc.subjectPalabras ClavesTraining docentses
dc.titleTítuloThe contribution of hyper classrooms in teacher traininges
dc.title.alternativeTítulo AlternativoAporte de las hiperaulas en la formación docentees
dc.typeTipo de DocumentoArtículoes
dc.udla.privacidaddc.udla.privacidadDocumento públicoes


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem